-Htc- Kızlar merhaba, malum doğumdan önceki kıyafetlerim iyi gelmiyor ve alışveriş yapmam gerekiyor kış için ama nasıl giyinecegimi bilmiyorum spor giyinmeyi seven biriyim 160 boyum 64 kilom var beni daha uzun ve daha ince gösteren kıyafetler tercih etmek istiyorum nasıl pantolonlar kazaklar almalıyım modadan anlayanlariniz bi el atsa bende kendimi az güzel görsem 😂
beyzzsenturkk_ -Htc- dar şeyler hr zaman kilolu gösterir kilon varsa bunu öne çıkartır o yüzden hafif palazzo pantolonlar salaş kazaklar giyebilirsin
sezer2022 -Htc- dikine çizlili şeyler ve koyu renk her zaman ince gösterir,, bu arada bende kilo veremedim lastik diktirdim hep pantolonlarıma 🙈
-Htc- Deletedmom104 internetten baktım bir yerde skinny giyin diyor bir yer yüksek bel mom Jean diyor açıkçası bende bugüne kadar hep dar giydim mom Jean hevesim de var
-Htc- beyzzsenturkk_ çok teşekkür ederim bı bakayım dediğiniz pantolon modellerine zaten kazaklarda salaş severim
-Htc- sezer2022 ahhh ahh valla dert oldu başımıza bu kilolar çabalıyorum vereyim diye bir gram gittiği yok yemedigim de cabası bari yiyeyim diyorum 😂
anonim351 -Htc- ben basenli bir insanım çok olmasa da var o yüzden genelde tayt ve oversize kazak giyerim daha ince gösterir
-Htc- anonim351 ya evet tayt kurtarıcı oluyor ama her yere de giyilmiyor o yüzden pantalon almak istiyorum
Marianne -Htc- skinny pantalon, tayt, swit hiç önermem. Mom jeans, palazzo kumaş pantalon, düz kesin poplin gömlekler tavsiye ederim. V yakalı kazaklar da olur.
melera -Htc- ya ben açık bayanlarda uzun etekli kombinler cok beğeniyorum bi ağır bi tarz havalı gösteriyor bence. Üzerine salaş bi kazak vs giyiyolar☘️uzun elbise ve uzun etek her zaman uzun ve zarif gösterir. Kiloyuda saklar iri desen lerden uzak durun 🤍
-Htc- melera valla bende çok beğeniyorum görünce ama benim kombin yapmayı bilememe gibi bı özelliğim var maalesef herkeste görünce çok hoşuma gidiyor