Gokceemiz 3 ay 10 günlük kızım kolunu emmeye başladı çocuk doktorumuzda emziğe başlayalım 6. Ayında bıraktırırız dedi alışkanlık haline gelmesin kolunu emmesi dedi. Philips avent emzik de aldım ama bir türlü tutmuyor nasıl tutturabilirim acaba🙁
aysebb Gokceemiz 1 aylık bizimkide tutmuyor öğürüyor istemiyor avent ultra air almıştım ama tutmadı bende artık denemiyorum bile
1anaa2evlat Gokceemiz bende oğluma tam ozaman emziği başladım canm halen de emer ara ara evet tutmuyordu agzina verince çığlığı basıp geri atıyordu tabiki çok zorlama ama eğer salliyorsan sallarken karnı doyunca emziği ver ağzına parmağında tut atamasin öyle öyle alışır ha buna rağmen almıyorsa çok zorlama derim ben
Meri-Mel Gokceemiz İşte o 6. Ayında bırakmıyor kuzum yine de sen bilirsin 12 aylık hala uykuda arıyoruz zaten sadece uykuda veriyoruz da zor yani bil istedim benimki sadece avent kabul etmişti
Cennetinsusu Gokceemiz Oğlumda elini emiyordu bıraktı. Omzuma alınca kolunu emiyordu. Hatta mosmos etmişti 1-2 kere. Emzik vermeye çalıştım tutmadı. Bazen ağlayınca öylesine eline veriyorum dişlerini kaşıyor emmiyor. Biraz oyalanıyor.
eraysen Gokceemiz bizede doktorumuz uyku öncesi için emzik kullanın demişti sayısız aldım her marka her model hiç birini tutmadı en son komşumuz tutmuyorsa bakkal emziği dene tutarsa onu tutar dedi ve weebaby yuvarlak kauçuk uçlu emziği aldım bakkal emziğine en yakın o diye hemen tutmasada birkaç denemede tutmaya başladı
sevimlicadi eraysen bende çeşit çeşit emzik aldım bibs emziktir falan en son tutmadı bakkal emziği aradım onuda tutmadı damaklı emziği 1 günde tuttu
sevimlicadi Gokceemiz calpol şurup var tatlandırın tutsun diyerek 1 2 defa ona bandirip verdim cikartmasin diyerek sürekli ağında bastirmadan tuttum 2ci gün kendisi emziği tutmaya başladı bende 3 aylıkken alistirdim çok güzel emiyor 6ci ayda birakcaz damak şeklini bozuyormus
ByzIpk27 Gokceemiz başta benim kızım da almadı aventi hatta farklı emzikler de denedim en son artık dedim aventi alacak yapacak bişey yok emzirip hemen emziği veriyordum tuttu zamanla. Ben çok emzikten yana değilim açıkçası bırakması çok zor oluyo 16 aylık hala emiyo uykusunda benim kızım çok mız mız ve ağladığı için susturucu niyetine verdim 1 buçuk aylıktı başladığında
Zln2152 Gokceemiz benim bebeğimde türlü türlü emzikler aldım hiç birimi tutmadı wee baby meme ucu şeklinde olan emziği aldık onu da tutmadı ama sürekli tutturmaya çalıştım pes etmedim öğürüp atmasına rağmen. Ben her emzirme sonrasında emziği tutturmaya çalıştım atıyordu tekrar ağzına bırakıyordum sütümü damlatıp tekrar bırakıyordum öyle öyle alıştı çok şükür ☺️