limonkolonyasi Bnsu14 malum olaylardan önce omo kullanıyordum boykot olduğu için suan peros aldim ilk defa ve beğendim açıkçası kirleri lekeri çıkartıyor
Marianne Bnsu14 yetişkin kıyafetleri için rendelenmiş sabuna geçiş yaptım. Omo kullanıyordum uzun zamandır. Artık toz deterjanı bıraktım. Çamaşır yumuşatıcısı hiç kullanmıyorum.
lohusaserbeti Ben siveno green clean dalin hepsini kullandım. İçerik olarak bilmiyorum ama kullanım olarak fark göremedim
lohusaserbeti Bnsu14 pardon 😅😅 ben perwoll kullanıyorum evde stoklu olduğu için ne malı olduğuna bakmadım güncel olaylarda detarjan almadım hiç 😅