Ozgeli Kızlar bi anlık indirdim altını değişmek için ıslak mendil alıcaktım arkamı döner dönmez düştü yavrum çok korktum ağladı sakinleştridim hemen, 50 günlüğünüz napmam gerek uyutmamam gerektiğini söylüyorlar
jap Ozgeli uyutmayın 4 saat. Göz bebeklerini kontrol et aynı büyüklükte mi diye. Bikaç saat besleme. Fışkırarak kusarsa hemen doktora koş
Momyofthesun Ozgeli çok küçükmüş doktora mı gitseniz çünkü sürekli uyuduğu dönemler olumsuz bir şey olsa farkedemeyebilirsiniz Allah korusun
Esraesra08 Ozgeli ben oturur ağlardım herhalde şu an düşündümde uca koydun sanırım dikkat et lütfen telefisi olmayan sonuçlar doğurur
Mihraa20 Ozgeli bir şey olmaz canım onların kemikleri şu an çok esnek sen yine uyutma zaten bir şeh olursa 2 saatte kendimi gösteriyor merak etme
Ozgeli jap ayy inşallah dediğiniz gibi kusmaz çok korktum hala elim ayağım titriyor kendimi suçluyorum benım ihmalliğim
Ozgeli Momyofthesun Esraesra08 agladım baya kendimi suçlu hissettim bidahaki sefere daha dikkatli olucam çok teşekkür ederim 💖
Ozgeli 1anaa2evlat hastaneden geldik çok şükür iyi şimdi uyuttum baya huzursuzlandı teşekkür ederim 💖
Cihan-mom Mihraa20 Bence sağlık konusunda yorum yapmamız gerekir bişey olmaz diyerek anneyi rahatlatırız ama ya olursa ?
Momyofthesun Mihraa20 50 günlük bebeği nasıl uyutmasın? Uyuyası varsa her türlü uyur. Doktora götürmesi daha doğru
Cihan-mom Ozgeli Geçmiş olsun bebek çok küçük düşüş hızını bilmiyoruz bence doktora götürmen daha doğru olur
Ozgeli Momyofthesun evet uyuyordu naptım uyandım hastaneye götürdüm tomografi çekildi ve temiz çıktı çok şükür 💖
zeynepzezee Acil dr agötür ben sağlıkçıyım benimde bebeğim 40-50 günlükken dönüyordu hep yastık bıraktım yanında yinede korkuyorum defalarca yastığı düşürdü vs güvenmemek lazım yani bebek diyip.. bi kafa bt si vs bakmak lazım acil hemde
Ozgeli zeynepzezee teşekkür ederim şimdi hastaneden geliyorum tomografi çektik temiz çıktı çok şükür 🥰
Ozgeli cennetkokulununannesi daha yenş geldik çok şükür iyi canım temiz çıktı sonuçları 🥰 teşekkür ederim