sevimlicadi melegininannesi38 yok abla denedim her şekilde emmedi yine bugün kilosunu olcturdum çok morlaim bozuldu 27ekimde 5.500 gelmişti her ay 1 kilo alıyordu bugün 5.100 geldi 400grm vermiş
sevimlicadi melegininannesi38 bugün boy kilo olculduk 4 ay atağı olabilir emmemesi dediler sizinde 4 ay atağı olabilir mi bebeginiz eğer 4 ayliksa
melegininannesi38 sevimlicadi muhtemelen benimkisi de öyle 3 ay 2 günlük 4 un içinde kötü olmuş ya üzüldüm vallahi inslh benimkisi de vermez tek bi bildiğim var C olan bebek ağlar susmaz benimki gayet iyi emiyo uyuyor da
sevimlicadi melegininannesi38 ay maşallah Allah nazardan saklasın gerçekten çok zor premature bebek büyütmesi
melegininannesi38 sevimlicadi benimki prematüre değil canım benimki 2630 gram doğdu 38 . haftada cisli bez durumu nasıl idi bu süreçte hani cisli bez alırsan doyuyo diyolar ya ne alaka ise
sevimlicadi melegininannesi38 emdiği kadar yapıyormuş çişini dünkü degistirdigim bezi bugün akşama kadar boş olarak duruyor daha 2 güne anca yarışı doluyor
melegininannesi38 sevimlicadi yaaa ciddi mi seninkinin durumu baya kotu ozmn bacım Allah bu bebislere insaf versin 🤣🤣🤣🤣🤣benimki şükür ağlaya ağlaya tutuyo sonra emiyo
sevimlicadi melegininannesi38 amin amin inşallah kuzum ağlamaktan helak olduk ikimizde azıcık em bari diyom agliyo kıpkırmızı oluyo aglicam diye kolay kolay sakinlesmiyorda
melegininannesi38 sevimlicadi bende bugün gittim uzetindd bisey yoktu 4802 gram 56 cm baş çevresi de 39
sevimlicadi melegininannesi38 kaç aylık bebeğiniz benim kızım 4 ay 2 gün oldu 5.500gram 62 cm 42 baş çevresi var
sevimlicadi melegininannesi38 benim bebeğimde o aylarda meme reddine başladı hala devam ediyor artık göğüslerim şişti çekilmeye başlıyor galiba
sevimlicadi melegininannesi38 27 Ekim’de 5.500du 12 Kasım’da 5.100 oldu şuan yine 5.500 oldu çok zor oldu ama doktorumuz mamaya başlattı onerebilecegin mama varmi
sevimlicadi melegininannesi38 denedim ikisinide kesinlikle almadı birçok mama daha denedim inat bakalım napcagimi bilemiyorum artık zorlada olsa emzirmeye çalışıyorum
melegininannesi38 sevimlicadi ay Allah yardımcın olsun benim bebiste birakti işte mecburi emziriyorum sadece yoksa anne sutu mmaa olarak gidiyorduk