Sütüm azaldı öyle net hissediyorum ki. Birde gögüslerim de agrı var aceba onunda etkisi olabilir mi mesela bugün emzirirken kanadı aşırı bir agrı sızı var buda sütü etkiler mi normalde sağım yaptıgım da iki gögüs ten 75 felan çıkıyordu şimdi 30u zor çıkardım bebegim 20 günlük süt için ne yapabilirim lütfen fikir verin