Ysgl26 Kızlar bebekleriniz yatakta korumasız olarak düşmeden ne zaman yattı..? 2 gündür etrafına yastık koyarak koltuğu açıp orda yatırıyorum düşmedi ama küçük mü acaba henüz bunun için? 17 aylık oğlum. Yatak almalı mıyız artık
Bebegim_28 Ysgl26 3 yaşında kızım park yataktan düşüyor (fermuar kısmını açtım ki kalkınca kendi çıkıp gelebilsin diye ordan düşmeyi başarıyor oda bazen 🤭🤭
Yagmursaad Ben montessori yatak aldım çok döndüğü için biraz da geniş yaptırdım . Hala da başını bir yerlere vuruyor . Yastıkla engelliyorum ben de 😅Ama çok şükür kendi odasında kendi yatağında yatıyor