buglemss Çok eğlendiler orada. Koşturdular oynadılar falan. Güzel geçti çokça. Benim gittiğim zehirden gidiş 1 saat sürdü. Dönüşte yolda bir şey varmış, uzun yoldan gitti 2 saat sürdü.
Bence güzeldi yani,Pamukkale ile gittik orda otobüs ekranları da var. Ordan oyun oynadılar,çizgi film izlediler falan.