Aseb4 Merhaba anneler. Kızımın boyu 4 aydır 72 cm. Çok üzülüyorum yaşıtlarının yanında küçücük duruyo. Çok iştahsız bir bebek sadece emmek istiyo ek gıda pek yemez mama da içmiyo. Ne yapabilirim balık yağı kullansam fayda eder mi? Bizim gibi olan var mı?
joyfulmom Aseb4 boy genetiktir çok takılmayın buna elbette desteklemek için yeme içmesine dikkat edebilirsiniz. Persentil tablosunda normal değil mi?
Eslemsi_04 Aseb4 Merhaba anneler. Kızımın boyu 4 aydır 72 cm. Çok üzülüyorum yaşıtlarının yanında küçücük duruyo Sağlığı yerindeyse boy ve kiloya cok takılmamak lazım boy genetik zaten.
ALPARSLAN_bey Aseb4 kaç cm dogdu mesala bizimki 54 cm dogdu şuan 8 aylık 76 cm ben ve eşimde uzun boyluyuz
Aseb4 joyfulmom anne baba olarak çok kısa değiliz ama bilmiyorum. Tabloda en altta.. 15 aylıkken en az 72.8 olması gerekiyomuş
Betulsark Benim kızım 7 aylık 75 cm bende eşimde çok büyük insanlar değiliz acaba duruyor mı ki belirli bi aydan sonra kilo gibi 🤔
Deletedmom_110 Aseb4 olduğu kadar kuzum bu kadar kasma hiç böyle şeyler dusunmedimmm 2 çocuğum var sağlıklı sağlıklı elleri ayakları düzgün daha ne
Melis1706 Aseb4 benim kizim 52 cm ole dogmustu 40.haftada suan 1 yasinda gecen gun olcturduk 79 cm di genetik biraz boy bence cok takilmayin
MommmyAS Eşim ve ben kısa boyluyuz oğlum 9 aylık kontrolünde 76 cm geldi .. dedeler uzun sanırım genetik. Belki sizin kız minyon olacaktır en doğrusu doktora danışmak
Okuyanbiranne Aseb4 boy genetik. Doktorla görüşün sorduğunuz takviyeler için. Hiçbir şey bebeğinize biçilen boy sınırının üstüne çıkarmaz