Arkadaşlar doktorumuz demir başlattı 4.ay rutini olarak ve dedi ki beslenmeden 2 saat önce veya 2 saat sonra. O an aklıma gelmedi ama teknik olarak 4 saat olmuyor mu beslenme ile arasında ? Bu bebiş 4 saat durmaz ki? Sizler nasıl veriyorsunuz önerilerinize açığım🙏