edefneee oglumubeklerken kombi 60 da yanıyor en üst kat geceleri çok soğuk oluyor gündüzleri o kadar değil ama
Ozgee59 direnim_ bizim ev 19-20 derece şuan 2.5tog giydiriyorum için sadece askılı veya kısa kol badyle üşümüyor. Baya kalın tulum zaten içine bişey giydirince terler bence