cancocuklar2 hayatımda ilk defa böyle bir şey duydum. Onlara ne emzirip emzirmemesinden. Süt izni temelde annenin bebeğin beslenmesiyle ilgilendiği beslenme vasıtasıyla anne ve çocuk arasında bağın güçlendirilmesi amacıyla kullandırılan bir izindir. Emzirmiyor diye aç kalacak değil ya çocuk. Formül süt içiyordur. Kullandırmamaları gibi bir durum söz konusu değil. Personele gidin ordan süt izninizi hesaplattırın. Hangi kurum sizin?