Kızlar yardım!! Kızım 18 aylık olacak. En baştan beri iştahsızdı heleki 15 aylık olduğunda ateş geçirdi o günden beri yemeği kesti ondan bundan ısırp yedikleriyle idare etti bu arada vitamin ve iştah açıcıya başladık. 1 ay sonra toparladı. Şimdi 1 haftadır tekrar kesti. Asla yemekle alakası yok. Sevdiği sevebileceği herşeyi yaptık her türlü deniyoruz. Aynı ilaçlara tekrar başladık ama çok yıprandım. İnanın sabah şiringayla zorla deniyoruz miğdesine birşeyler gitsin. Önerisi olan? Dr.un dediği kan tahlilleri temiz sabredin toparlaycak. Ama ben ? Kafayı yiyorum..