Almila0101 Kızlar kız bebem 8 aylık ıkı alt dişi çıkmıstı zaten smdıde ıkı kopek dişi çıktı normalde ıkı ust dişi çıkması gerekmiyormuydu bir sıkıntı yok dimi endişelendım
SevimliHayaletCasper Almila0101 köpek dişleri 2 yaş civarı azılardan sonra çıkıyor. Senin dediğin yan kesicidir
annemm719_ Almila0101 benim kızımda aynı canım 8 aylık üst önler değil yanlar çıktı bende korkmuştum ama bir siralamasi yokmuş
Almila0101 SevimliHayaletCasper ay nebılım kopek dişi tarafndaydı sankı yan tarafta ama ön süt dişi cıkmadı daha diye endişelendım