Yeğenim var 20 aylık olacak ama yaşından sonra geceleri gaz sorunu yaşıyorlar hep her gece 3 ten 6 ya kadar ayaktalar. Beslenmesi normal hiç yerine oturmaz çok hareketli. Böyle oluyor diye karnını yağlayıp masaj yapıp sıcak havlu koyarak yatırıyor annesi ama yok gene aynı gaz damlası veriyorlar onunda faydası oluyor mu emin değilim. Başına gelen var mı? Yani acaba yediği birşeye alerjisi mi var ki bağırsaklarını etkileyen?