Arkadaşlar merhaba buraya katılalı ve doğum yapali 26 gün oldu sezeryan doğum oldu 10 gün sonra ağrılarım geçmişti fakat 2 gündür yaranın sadece sol tarafı agriyo sizce neden olabilir enfeksiyon belirtisi kızarıklık şu toplaması faln ama bunlarda yok niye sadece sol taraf anlamadim böyle bisey yaşayan var mı