minnosunannesi06 Kızlar oğluma yatak almak istiyorum bu zamana kadar hep beşiğinde yatıyordu baz almak istiyorum önerebileceğiniz güzel bir baza var mı Bir de yandan korumalıklı istiyorum bulabilir miyim
livanurvealpinannesi61 minnosunannesi06 ben çilek mobilyadan karyola aldım. Bazalar aşırı yüksek oluyor kenarına koruma alıp takıyor sunuz
annediyebiri minnosunannesi06 ben yataşdan baza yatak aldım yüksek de değil fiyatı uygundu o zaman çocuklar için ütetilmiş
Alya-Sena minnosunannesi06 bazalarda korumalik olmuyor da kendiniz alabilirsnz bnde 3 sene once almistim 2 baza bir dolap 4.500 e. Suan fiyatlar cok ucmus
oglumubeklerken minnosunannesi06 baza değil de biz montessori yatak aldik hepsiburadadan kenarları da korumalikli yani 3300 TL ye aldık. Baza değil de öyle birsey dusunurseniz bence bakin. Biz bi de 120 × 200 ölçüler de aldık gayet büyük oğlumla rahatça yatabilirim.
livanurvealpinannesi61 minnosunannesi06 ben dolap karyola iç yatak ve yavru karyola dahil 6 bin civarı vermiştim şuan sadece karyolalar 15 bin sanırım
minnosunannesi06 annediyebiri ya çok uçuk bişey alamam suan ki krizde normal bı fiyat arıyorum ben bakalım insalalh bulurum
oglumubeklerken minnosunannesi06 nası ya valla hepsiburadadan geçen hafta aldık geçen gün geldi eşim yarım saatte kurdu kocaman ve taş gibi bi karyola sadece 3300 TL ye aldık indirimlerden
catwalk oglumubeklerken oglumubeklerken merhaba aldığınız yatak adı ne diye geçiyor bende alacağım kararsız kaldım