Aslaniko hoşgeldin 4. Ay atağııı 🥲 kolay gelsin bacım. O aylarda benim oğlan bir bozuldu 11 aylık olacak 10. Ayda zor düzeldi. Ayağının altına tatlı elma yağı sürüp çorap geçir, eczanede gaz için karışım yapıyorlar sanırım bi sor istersen. Bide gaz damlası ve probiyotik kullanıyor musun? Bide bak bakalım diş etlerinde şişme var mı. Diş yatakları hazırlanıyorsa o da ağrı yapar. 3,5 aylıktan beri diş sancısı çekiyoruz biz. 1 yaşa birşey kalmadı hala alttan gelecek iki dişi hazır bekliyor ama patlamıyor.