sedaka 5 aylik olacagiz 10 gun sonra 2 gündür göğsüm sismiyor artık. Ama evet doktorun da dediği gibi bir süre sonra düzene giriyor. 40 gün kadar çektim o acıyı. Sonra da hep şişti ama sagmayla hallettim. O 40 gün boomerang gibiydi ama çok iyi anlıyorum sizi. Benim bebeğim meme reddi yaptı coknuzun süre 1.ayindan beri yeni yeni emiyor düzgün. Onun için o da çok bosaltamiyodu. Eğer sizin bebeğiniz emiyorsa çok daha fazla emzirmeye çalışın. Tatlı gibi seyle4 daha çok arttırdığı için sutu. Sutu artirabilecek şeyler uzun süre yemedim icmedim