ikicocukluanis Kızım 10 aylık resmen bi iki aydır hırıltı var Dr göturduk bişeyş yok dedi ama bi hırıltıdan bişey olurmu bilmiyorum lutfen yardkmcı olun ne yapayım bazen duyuyorum ilerlemiş vs oluyor cocuklarda ama bilmiyorum gecmıyorda
Ebrar27 ikicocukluanis benim bebeğim 2 ay 10 günlük doğduğu günden beri var Dr lar normal bişi yok dıyor ama bende korkuyorum bende beklıyım burda
Meriz ikicocukluanis benim bebeğimde de ilk dogdugu zamandan itibaren vardı herkes bı gariplik var diyordu çocukta o yüzden en az 5 6 doktora götürdüm 1 yaşına kadar geçecek dedi hepsi 6. Aydan sonra bazen azalıp bazen artıyordu ama şuan 18 aylık biseyi yok tamamen geçti ama sizinki sonradan olan bişey başka doktora da gösterin
Mehtap08 2 aylık olan arkadaş sizinki normal büyüyünce geçecek… 10 aylık olan normal değil başka doktora gidin
sumeyyeilhan Bizde 3 aylığız bi sra cok oldu endiselenip kbb uzmanina goturmustum normal 1 yaşına kadar geçer demişti istersen için rahat etsin diye götür sende