camxays Kızlar 3 ay önce sezeryan doğum yaptım. Göbek deliğimin sol tarafı ağrıyor batma gibi rahatsız edici bir ağrı neden olur korkuyorum. 2 gün öncede adet kanaması olduğunu düşündüğüm kanamam başladı ama koyu renk