Evimizinnesesi melegininannesi38 dr 6 aya kadar anne sütü yeterli demişti 4.ayda anne sütü azalınca takviye olarak mamada vermeye başlayınca dr mama aldığı için her mama sonrası 1 ya da 2 çay kaşığı su verin demişti
Karpuzlufistiksarma melegininannesi38 yeni doğum yaptığım da sütüm yoktu mama verdim 20 gün kadar o sırada mama verdiğim için de 1 çay kaşığı kadar su vermiştim. Sonra ara sıra yine verdim sütüm geldi yine verdim.
kucuksevgilim melegininannesi38 valla bizim doktorda 6 aydan önce verme dedi benim bebeğiminde koyu oluyor çişi bununla alakalı olduğuna emin misin
isufumveben melegininannesi38 anne sütünün yüzde sekseni zaten sudur. Daha fazla verirseniz midesini doldurur iyi beslenemez. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir mi doktora görünün bence
Cihan-mom melegininannesi38 Ozaman kesinlikle ver neden bebeğim 6 aylık oldu ben de annemleri dinlemeyip doktorlar 6 ay vermeyin diyor kısımdaydım bebeğim meme + mama alıyor garibim susuz kalmış pembe lekeli isemeye başladı doktora götürdüm bebek susuz kalmış dedi. Günde 1 çay kaşığı versen yeter fazlasına gerek yok şuanlık
melegininannesi38 Evimizinnesesi mama almiyo ama muhtemelen sutteki su orani yeterli gelmiyor cisinin rengi koyulastj çünkü
melegininannesi38 Evimizinnesesi doktora kalsa vermeyeceksin diyo bu çocuk susuz mu yaşayacak anne karnında bile su ile yaşıyorlar söyle bi mantıklı düşünürsek eğer ki
Karpuzlufistiksarma melegininannesi38 yani bence de , şimdi verilmez diyenler olacsk ama ben verdim bidaha bebeğim olursa da vereceğim.
Evimizinnesesi melegininannesi38 anne sütünün ilk kısmı su arkadan gelen yağlı süt ya o yüzden dr lar anne sütü karşılıyor diyor sanırım
alexasil melegininannesi38 anne sütünün %80 i su zaten 6 aydan önce verilmez. Eger ki sadece anne sütü ile besleniyorsa. Sizin bol su icmeniz gerekiyor.
melegininannesi38 kucuksevgilim öyle doktor söyledi susuz kalmış olabilir dedi o senin sütünden qlir dedi sanmıyorum yani anne sutu bire bir suyu karşıladığını
melegininannesi38 Cihan-mom aynen öyle cNim.bende zaten bugün başladım verecem aslında önceleri veriyordum vermeye başlayıp bırakınca vücut su istermiş sanırım şimdi tekrar vermeye basladim
melegininannesi38 Cihan-mom ay bide öyle diyolar ya ozmn nie su vermeyin diyorsunuz, susuz kalıyor da anne sutu çok xa karşılamıyor su isteğini
Betulsark Ben hiç vermedim anne sütü ve mama du ihtiyacını karşılıyor doktorumuzda verme demişti ama belki istisnai durumlar ola bilir. 6. ayında ek gıdaya geçtiğimizde vermeye başladım günlük 100ml
melegininannesi38 Betulsark yok ben artık veriyorum zaten önceleri de veriyordum şimdi vermeyince vücut su istedi muhteşem vermeye başlıyip kesince vücut su istermiş
Betulsark melegininannesi38 ola bilir dediğim gibi evet bi “kural” su verilmez diye bir şey var ama bence bebekten bebeğe cok değişiyor bende bebekler için özle çaylar oluyir rezene çayı veriyordum gazi için