Merhabalar, bebeğim henüz 1 haftalık ve ilk bebeğimiz. Bebeğimizi emzirirken göğsümde yoğun bir acı oluyor sanki derimi kesiyorlar ya da içim çekiliyor gibi. Göğsün kahverengi kısmına kadar aşıyor ağzına bebek. Madakesol yazdı doktor sürüyorum ama yinele çok açmıyor. Bu durumu yaşayıpta çözebilen var mı? Kantaron yağında sürüyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz anneler?