1 yaşında kızımı kedi tırmaladı kuduz aşisi verdiler. İlk dozu olduğunda genital b9lgesinde nokta nokta biseyler çıktığını farketmistim. Bugün 3. Doz genital bölgesnde elllerinde ve ayaklarında benekler çıktı ve kaşınıyor. Alerji mi olmuş ne yapmam lazım. Başına gelen varsa yazabilir mi bı zararı olur mu