meltemsavrin Merhaba arkadaşlar, 20 günlük bebeğim var, 3 gündür gece 12 de emzirip yatırıyorum sabah 4’e 5 ‘e kadar uyanmıyor, kendiliğinden bu saatte uyanıp emiyor, sizde durumlar nasıl? Yanlış mı yapıyorum zorla uyandırıp emzirsem mi?
Uykusuz-annee meltemsavrin yanlış yapıyorsun 2 saatte bi kaldırıp emzirceksin 40 cikinca 3 saate bir emzirceksin şekeri düşer bebeği kaldırmama olayı 2 aylık olunca oluyor gelişimi iyiyse oda
kubrademirli meltemsavrin hayırlı olsun öncelikle 🌸 benimde 45 günlük bebeğim var yenidoğan döneminde 2 yada 3 saatte bir emzirilmeli çocuk doktoru öyle söylemişti bize
fadikada meltemsavrin yanlış yapıyorsun canım kırkı çıkana kadar 2-3 saate bir emzirmen lazım şekeri düşer Allah korusun. Kırkı çıktıktan sonra kendi acıkınca ağlar uyanır zaten ama onda bile 3-4 saati geçirmemek lazım 2-3 ay kadar daha
Bebislerhakkinda 40 cikinca ne zaman uyanırsa Bn ellemiyorum sonra alışır kalkar sürekli. Ztn max 5saat uyuyor min 2