Güzel anneler merhaba ben size bişey danışmak istiyorum. Bugün 18 aylık kızım için patates kızartması hazırladım. Biraz yedi sonra istemedi ben de streçleyip buzdolabına kaldırdım. Sonra tekrar verdim ben işimi yaparken. Biraz yumuşaktı patatesler. Sonra çok az öksürdüğünü duydum kendi kendine oynarken. Elinde patates var mıydı bitirmişmiydi ya da çoktan yutmuşmuydu bilmiyorum azıcık öksürdü hemen sırtına vurdum ama bişey çıkmadı nefes nefese de kalmadı hani zorluk da yaşamadı. Sadece acaba patatesin sert tarafı nefes borusun tkılmışmıdır diye çok düşündüm kendimi yiyorum şu an . Normalde asla uçlarını vermen hep keserim sert uçlarını ortasını veririm patatesin ama. Yumuşaktı zaten diye bir de aceleye verdim diye çok aklıma takıldı. Nefes borusuna takılsa ne gibi tepkisi olurdu bu gece kontrol edecem hırıltısı olur mı diye şimdi yok çok şükür. Yardımcı olur musunuz çok takıntılıyım kafama taktım çok röntgen çektirsem mi diye düşünüyorum gerek olur mu sizce 😔😣☹️😞Bir de yurt dışındayım çok korktum birsürü senaryo çiziyor aklım 😞