aysima55 3 4 gundır doğru duzgın mama yemiyo du bu akşam hepten biraktıpirinö unu yedirmek zorunda kaldım açtı😔
sedasayan1111 aysima55 bizde aynı durumdayız mamayi da değiştim tükürüyor ağlıyor sanirim bir yeri ağrıyor az az veriyorum içtiği kadar o da içerene kadar ter içinde kalıyor bebeğim
kucuksevgilim aysima55 uykusundan uyanır uyanmaz ver alıyor bizim ki gözünü ovuşturmaya başladığı an veriyorum bitiriyor
Tutiipkiii Geçen gün aynısını bizde yaşadık üstüne bi de 4 aylık aşılar eklendi hiç içiremedim zorla kaşıkla çok şükür biraz düzelmeye başladı gibi
aysima55 uykusuzanne__ pazartesi gidicem zaten de 4 aylıkken verilen bilcek gıdalar var şimdilik onşarı deniycem mecbur aç kalmaması için