Arkadaşlar doğum yapalı 3 ay oldu ama ayaklarım çok kötü oldu. Her iki ayak baş parmağımda tırnak batması oldu çok acıyorlar. Diğer parmak kenarlarımda da oluyor ara ara sonra düzeliyor onlar ama baş parmaklarım çok acıyor ayakkabı bile giyemiyorum.ne yapabilirim doktora görünmek istiyorum ama hangi bölüm bakar fikri olan var mı