Filizak İnan hiçbir şey yapmadım canım kendiliğinden oldu, gaz sorunumuz yoktu hiç ondan olabilir belki gaz ilacı kullanıyorum yine de ama, Pek sallamıyorum da kendiliğinden uyuyor babasının kucağında bazen yatakta. Sadece uyanır gibi olurken sallıyorum dalıyor geri. ilk zamanlar gece 1 3 5 şeklinde kalkıyorduk Biz de şükür düzene girdi seninde düzelir inşallah