Bebeğim 1 yaş 15 günlük. Ve yaklaşık 2 haftadır sürekli mızmız. Oturuyor mızmız ayağa kalkıyor mızmız dışarı çıkıyor eve geliyor oyuncaklarıyla oynuyor ama sürekli mızmız anlamadım niye. İstediği oyuncaklarını veriyorum atıyor yine mızmızlanıyor. Ne yapmak istiyor neden sürekli mızmızlanıyor anlayamadım