Ben çocuk doktoruna 3. Günü ve 10. Günü götürmüştüm ne kadar ödem atmış kilo almaya başlamış mı hem ona bakıldı Hemde çocugun sağlık durumunu inceledi . Bence götürmelisin alanında uzman doktorun incelemesi daha iyi olur sağlık ocağında sadece kilosuna boyuna bakılıyor