Tommetippe antikolik biberonu ve cam olanı aldım sezeryan ile dünyaya geldi bebeğim ilk 5 gün biberon mama ile besledim 5. Günün sonunda anne sütüm geldi memeyi tuttu biberon ve emziği attı şu an 3 aylık arada Bi sağlıyorum fazlasını biberonla vermeyi deniyorum almıyor 🤣 denemediğim emzik kalmadı kusuyor yada atıyor emziği 🤣 emmezsen emme içmezsen içme yapış bana böyle dedim en son çok sinir bozucu Bi durum emmenin yeri zamanı yok evden çıkamıyoruz