Kızlar belki 2 aydır topuğu yoluyorum ayak topuğumu sert diye elime geldi başladım yolmaya hoşuma gitti yoldum yoldum hergün her dakka elimi ordan alamıyorum artık kenarlarını kanatmaya bile başladım bırakamıyorum tutamıyorum kendimi biraan once yumuşasın diye kremler sürüyorum ertesi gün yine bana yardım edin ne yapıcam yumuşacık olursa yolunmaz napıcam ya üstüne bile basamıyorum çoğu kez