srgl3362 25 günlükken hastanede test yapıldı lütfen bilenler sonuca bakabilir mi ptesini bekleyemeyeceğim :(((
Bebegimannesi Referans aralığından . 1 kadar aşağıda çıkmış genelde doktorlar bir iki değer yüksekliği ve düşüklüğü önemsemiyorlar diye biliyorum korkulacak bişey yok gibi içini ferah tutmalısın bence
ElifAhmet2018 srgl3362 korkmayın ama bir sorun görünmüyor düşük çıkmış bu da yetersiz beslenmeyle alakalı da olabilir genetikte olabilir doktor daha iyi bilgi verecektir
srgl3362 damladll ben orda doğum yapmadım bebeğimi götürüyorum doktorun adı yaşardı ama soyadını hatrlayamadım