simiyyy On kutu ilaç içiyom kortizona başladık şuan öksürmekten uyuyamıyorum ve yoruldum artık. Beni bu gece rahat uyutacak bi fikriniz var mı? Biraz önce zencefilli ballı karabiberli çay yaptım bana mısın demedi
Melekylmzz simiyyy ben 10 yıldır alerjik astım hastasıyım bir doktor ile karşılaştık sorunumu çözdü ilaç ile olacak iş değil öksürmekten gece uyuyamıyordum kendi özel aşı yapıyor adam 2 sene tedavi gördüm çok şükür kurtuldum
simiyyy BengeldimNabersiniz geçen seneden aynı doktorda raporum vardı solunum testi ve röntgenle teşhis ediyorlar. Geçen sene fısfıs tarzı bişey vardı bu sene sanırım ilerledi ki direk kortizona başladı
Melekylmzz Ygz İstanbul’da kaşif küçük internetten araştırın giden herkes çok memnun alerji uzmanı zaten
Nidaglryz Bamya tohumu deneyin . Bende çok kötüydüm fısfısla falan hiç bişey işe yaramazdı hergün ambulans kapının önündeydi . Annem zoruyla kullanmaya başladım şimdi çok şükür ilaçları bıraktım sadece ayda yılda bir kriz tutarsa kullanıyorum fısfıs