Mom_dery bizim çoraplarımızdan geçiriyorum ayağına bol kalıyor zaten sıkmıyor, uyku tulumunun paçalarına geçiriyorum çorabı çıkmıyorda böylece örtü görevi görüyor. Bende yeni kullanılmamış yetişkin çorapları aldım onları oğlum için kullanıyorum. Yani örtmeyince ayakları soğuyor ve ayaktan soğuk aldıkça gazı veya karın ağrısı oluyor illaki