Hanımlar merhaba tecrübelerinize ihtiyacım var.Bebeğim 2 aylık doğduğu günden beri tuvalete bile gitsem bağırarak ağlıyor afedersiniz onu bile saniyelerle yarışacak seviyede hızlıca yapıyorum ağlamasına dayanamıyorum çok üzülüyorum.Sürekli kucağımda durmak istiyor veya odadan dışarıya çıkmamı istemiyor mesela uyutuyorum mutfağa yemek yapmaya geçeyim rahatsız olmasın diyorum beş dakika bile geçmeden ağlamaya başlıyor odadan gittiğimi hissediyor bende yemek felan yaparken anakucağıyla yanımda götürüyorum.Çoğu zaman da aç bekliyorum yada basit şeylerle atıştırıyorum ama sütüm yararlı olsun diye yemek yapmak zorundayım yani yemek yapmak çok zor gerçekten aslında herşey çok zor çünkü beş dakika da yapacağın işler bebekle birlikte iki saate anca yapıyorum bazen çok ağlıyorum.Uyanıkken asla onu yalnız bırakamam işlerim kalsın o herşeyden önemli işten kastım da yemek yapmak yani yemek zorunda olduğumuz için bende ona çok bağımlıyım ama uyurken mesela işlerimi halledeyim diyorum odadan çıkınca hemen uyanıyor farkediyor gittiğimi sizinde bebekleriniz böyle miydi Bu hep böyle olmayacak biliyorum ama çok zorlanıyorum ilk bebeğim sizler neler yaptınız ne önerirsiniz neden odadan gittiğimde uyanıyor derin uyusa bile farkediyor çok üzülüyorum