Mrb tecrübeli anneler!
40gğnlük bebegim var emziriyorum
bugun saat 6 gibi acılı bi yemek yedim ama aşırı acı degldi 10gibi emerken memeyle kavga edip ağlamaya başladı ama canı açıldığı belli netten baktım acı çocuğa geçermiş bu saat oldu çocuk rahat degil cok pişmanım ama bilemedim
size soracağım yediklerimiz kaç saate süte geçer ve bir kere emmeyle o acı sütüm bitmiş midir ne yapmalıyım ?