kbragoktug_ Kolları böyle oldu birden , sarı sarı kabuk atmaya başladı kurudukca, kontrole götürdük antibiyotik tedavisi görmesi gerekiyor diyip hastaneye yatırdılar yenidogan yoğun bakıma, 5 gündür hastanede , başına gelen var mı yada nedendir bilen
Doasmom kbragoktug_ çok geçmiş olsun. Allah en kısa zamanda yavrunuza kavuşursunuz inşallah. Bebeğiniz için sabırlı ve güçlü olmaya çalışın🙏🏻
minikayaklarr kbragoktug_ bundan dolayı değil ama enfeksiyondan benim bebeğimde yattı Medicana yoğun bakımda sadece kuvezin dışından görebiliyorduk süt bırakıp çıkıyorduk görüş de haftada sadece 2 kez asla emzirme vs olmadı yasaktı 21 gün yattı en son çıkacağı zaman ten teması olsun diye bir kere kanguru deniliyor kucağıma alıp beş dakika vakit gecirdik Allah şifa versin tez zamanda sağ salim kucağıniza alın
-Eraymoms- kbragoktug_ Hiç bilgim yok kuzum ya inşallah iyileşir bir an önce de yavruna kavuşursun 🥺😔😔
kbragoktug_ pasaklisinkukuli @sedasayan1111 Kanları alındı ama hafta sonuna denk geldi hadta sonu bilgi vermiyor doktorlar enfeksiyon olsa ateş huysuzluk olurdu hiç biri yoktu
pasaklisinkukuli kbragoktug_ beş gün olmuş bir neden söyleseler belki için rahatlardı insallah hemen atlatır canımmm gönlünü frrah tut Allah şifasını da verir insallah
kbragoktug_ pasaklisinkukuli görmek de yasak yoğun bakım olduğu için sadece sut bırakıp çıkıyoruz bari görseydim uzaktan ama o da yok 😥
bernnaa kbragoktug_ genelde babasının görmesine izin vermiyorlar basamak farkına göre değişiyor oda , anneyi gün içinde 2 buçuk saatte bir emzirmeye alırlar yarım saat emzirir çıkarsın geceleri sütünü sağar sabah geri götürürsün geceleri o sağlığın sütü verirler uyku hormonu salgılanan süt olduğu için uyuması kolaylaşsın diye ama sizde neden almıyorlar ki
ikiprensannesi12 kbragoktug_ doktorunuzla görüşün o sıze saat ayarlayıp sızın o saate gıdıp bebegınızı görme sansnz var benım oğlumda sarılıktan 1hafta yoğun bakımda kaldı doktoruyla görüştük öğlen 1aksam 10da ıkı defa görüyordum emzırıp çıkıyordum 1saate yakın süt sağıp brkyrdm gıdene kadar verılsn dıye
sedasayan1111 Kullandığın bir şey var mıydı atıyorum krem damla yada emziriyorsan ne tüketin çok geçmiş olsun
kbragoktug_ bernnaa yoğun bakım olduğu için görmek yasak çok steril, sadece ilerleyen günlerde bebeğin durumuna göre doktor izin verirse emzirmek için çağırıyoruz sizi dediler
kbragoktug_ ikiprensannesi12 maalesef öyle değil hastane şartları sanırım bizim enfeksiyon riski de olduğu için göstermiyorlar sadece sut bırakıp çıkıyoruz bebeğin durumuna göre doktor uygun görürse emzirmek için çağırıyorlarmis
bernnaa kbragoktug_ sende steril olup giriyorsun zaten canım benim bebeğim yatınca bizi öyle alıyorlardı yoğunbakıma seni demek ki basamak farkından almıyorlar
miniksavasciveannesi kbragoktug_ intihapli alerji olabilirmi ? Yazdiysaniz okumadim daha gorunce acaba dedimde