yagmur2222 ben şöyle yapmıştım. Kızım bu bez. Eğer tuvaleti kullanmayacaksan tekrar bebek gibi beze yapman gerekir. Hazır değil misin çocuk olmaya ?çocuklar külot giyer çişini tuvalete yapar , bebekler bez giyer beze yapar hangisi? Diye sormuştum ve bezi fırlatıp atmıştı. Sonra düzelmişti. Tabi ara ara hala kaçırıyor. Özellikle ateşli olduğu dönemlerde ama normal karşılıyorum bu durumu. Tabi bezi seçerse ben beze dönebilirdim o an. Hazır olmadığını düşünerek. 28 aylıktı başladık. 30 aylıkta gerileme yaşadık şuan 32 aylık.