Zennureeee Hanımlar benm kızım 1 yaşında tam ama ek gıdayla arası pek yok yese bile ğöğüsüme yapışıyo çok geçmeden bıraktırmak istyorum ama dediğim gibi yemek yeme konusunda sıkıntılı benzeri yaşayanlar varmı bir fikir
Asliaydn7 Zennureeee oğlum 2 yaş 2 aylık 1.bçk ay önce bıraktık. Hiçbir şey yemiyordu memeye güveniyordu artık saatte bir 5 dk da bir emmek istiyordu. Bırakınca yemeye başladı çok şükür
Zennureeee Asliaydn7 iki yaş mı 🤦🏻♀️ Bnm kız biraz iri bi benek çok yoruyo beni o yüzden bıraktrma istyorum doktorda dedi bıraktr yavaş yavaş ama dediğim gibi olduğu için zorlanıyorum Bnde densem acaba yemeye başlarmı
Asliaydn7 muzicelerim2 meme uçlarıma bant yapıştırdım açıp bakıyordu çünkü ucunu açık görünce emiyordu. Memeler uf olmuş sen artık büyüdün abi oldun falan dedim. İlk 2.3 gün zor oldu çok sabırlı olmanız gerekiyor. Uykuya falan emerek geçerdi her uyandığında su teklif ettim kucağımda gezdirerek uyuttum. Her istediğinde açıp bantlı meme gösterdim bak uf olmuş süt bitmiş diye öyle öyle kendi kapatıyordu artık. Öyle öyle bıraktı çok şükür
Asliaydn7 Asliaydn7 Daha önce azaltarak bırakmayı denedim travma olmasın birden bırakmayalım diye çok uğraştım ama memeye çok bağımlı Bi bebek olduğu için birden bırakmam gerekti.
Asliaydn7 Zennureeee Her bebek farklı ama dediğim gibi benim oğlum memeye güvenip bir şey yemiyordu bırakınca mecburen yemeye başladı.