Kızlar 8 aylık oğlum var 3 haftadır hastaydı grip öksürük felan son 1 haftadır da geçmişti 2 gündür tekrarlıyor öksürmekten uyuyamıyor çok balgamı var sanırım burnuda tekrar akmaya başladı ne yapmalıyım sizce ya acilden gitsem antibiyotik verip gönderirler oda çok mecbur kalmadıkça ilaca başvurmuyotum hele ki antibiyotiğe birde atak dönemindeymiş şuan