LeoNoa 3 implant diş çivisi çakıldı dün kapaklar takıldı ama 3 dişe biri üstte ikisi altta iki tane kapak takıldı ??neden acaba anlamadım sizde de öyle mi oldu acaba
Mikoiledikonunannesi LeoNoa sorunuzla alakasız ama benimde 3 tane impilant olucak çok ağrıdı mi 2 çocukla dayanabilirmiyim
LeoNoa durununannitoskosu canım sonradan fark ettim o an fark edemedim ki evde fark ettim ramdevu da alamadık bir türlü 🤦♀️ sıra yok
LeoNoa Mikoiledikonunannesi benim de iki çocuğum var hiç ağrı olmadı inanın ağrı eşiğiniz nasıl bilmiyorum ama ağrı kesici bile içmedim ben
Mikoiledikonunannesi LeoNoa hazırlık yapmaya başladık kaç gündür 20 lik dişim çekildi kaç gündür erteliyorum korkuyorum o kadar teşekkür ederim . Siz ozelde mi yaptirdiniz
LeoNoa Panda27 evet ücretli ama devlete bağlı uyguna da geldi Önceliğiniz doktorun yorumlarına iyi bakın ve araştırın ona göre gidin özelde ücretler aşırı uçuk maalesef dolar bazında iyice artmıştır büyük ihtimal 🤦♀️
LeoNoa Mikoiledikonunannesi hayır hiç korkmayın inanın internette çok abartı yorumlar var ben hepsini aynı tarafa yaptırdım 3 tane aynı anda sol tarafıma ona rağmen hiç ağrı hissetmedim yaptırdım biri yukarı ikisi aşağıda bir de dolar yükseliyor yükseldikçe implant fiyatları da uçuyor bir an önce yaptırın.Ben de ağrı sızı olmadı yemeğimi de rahat yedim (diğer tarafla )devlete bağlı ücretli yaptırdım bir de doktor çok önemli
LeoNoa durununannitoskosu devlete bağlı ama ücretli yaptırdım diş hastanesinde kaç tane taktı bakamadım bir de o an insan düşünemiyor ağzına bakmayı kan içinde olduğu için görüntü biraz ürkütür diye bakamadım 🤦♀️ evveldi günü baktığımda iki kapak gördüm doktor da çok iyi tanınmış bir doktor unutmuş olma ihtimali var mı bilemedim 🤦♀️ randevu da bulamıyorum canım sıkıldı inşallah düşündüğüm gibi değildir
Ozlemhakann LeoNoa merhaba canım ben de yaptırdım. O kapaklar bana da takıldı. Takılmasının sebebi diş etin şekil alması için. O kapakların adı cinciva. Tekrar gittiniz zaman onları çıkarıp dişinizi takıcak
LeoNoa Ozlemhakann anladım canım çok teşekkür ediyorum bir Kapak yok ona kafayı taktım gidince sorayım ama bir türlü randevu bulamadım masleeef 🤦♀️
hfzhnf LeoNoa bende var 3 tane hepsinde kapak var hangi impilanti yaptirdiniz kore turk İsveç alman bir sürü var
LeoNoa hfzhnf alman yaptırdım yaa iyice moralim bozuldu 4 aydır bekliyorum bu günün gelmesini inşallah doktora bildiği bir şey vardır 🤦♀️ yoksa üzülürüm baya
hfzhnf LeoNoa ben kore yaptirmistim çok memnunum ama disciden memnunum değilim implantlarimda hiçbir sorun yok fakat dış dokturu düzgün yapmadığı için hep bir sorun yaşadım aldığı para haram olsun ben özele yaptirmistim