benbiranneyim123 Kızlar 6 aylik bebeğim kabız oldu ve çok zorlanıyor önerebileceğiniz bisey varmı zeytinyagini denedim ama faydası olmadı
Esrakdr benbiranneyim123 valla benim oğlan 8 aylık hala devam ediyor ben zeytinyağ içiyorum 1 çay kaşığı. Poposunu uyarıyorum zeytinyağ ile. 1 keresinde 1 haftayı bulmuştu belki size saçma gelebilir ama mercimek kadar sabunu az ıslatıp saldım poposundan ondan sonra 5 dk içinde rahatladı yavrum. Annem de küçükken bize böyle yapmış
EgemenAtam benbiranneyim123 Kuru kayısı kaynatıp içirdim sabah,akşamına yapmıştı.Ya da ebebekte hipp kayısı püresi var o da iyi geliyor.Benim bebiste 6 aylik gecen hafta kabizdi.Ek gidaya alisiyor bagirsaklar galiba☺️
1mucize Esrakdr ay bende zorda kalınca yapıyorum. Geçen kabız olmuştu kızım baya sıkıyor kendini ama yapamıyordu ağlıyordu ağrısından akşam bi parça sabun koydum sabahına karnını boşalttı rahat etti yavrum. Doğru eskiden annem bizede yaparmış. 🫠
benbiranneyim123 Esrakdr ya eskiden annem banada öyle yapıyormuş iyi geliyormuş ama eşim o kadar pimpirikliki fitil bile yaptırmıyor onlara alışmasın diyor
benbiranneyim123 EgemenAtam onu denedim ama faydası olmadı suyunumu icirdiniz evet ek gıdadan sonea oldu
Esrakdr benbiranneyim123 ah canım benim eşimde öyle burnumdan gelir . Ben söylemem ki söylersem biterim :)