Hanımlar bebeğim 4 ay 17 günlük Formül süt ve anne sütü şeklinde besleniyoruz. En fazla 90 ml ölçüt mama veriyorum fakat yeterli mi değil mi emin değilim etrafımda özellikle sütüm ile doymadı dile getiren çok oluyo bu aylarda bebeklerinize benzer beslenme tarzı olan anneler mamayı kaç kez be ölçü olarak kaç ML veriyorsunuz ???????