Catlakbiranne Ya şöyle birşey var ben uzayan bölümü dişlerimle koparıp atıyordum yani ellerime bakınca kötü demezdiniz tırnak makası yerine dişlerimi kullanıyordum 😅 Daha çok stres ve sinir anında oluyordu bu hamile kalınca bıraktım artık anne oluyosun çocuğuna örnek olman lazım dedim ve bir anda bitti sonra sürekli french yaptım ama sürekli nerdeyse ojesiz gezmedim bir kaç ay tırnaklarımı uzun ve bakımlı gördükçe çok hoşuma gitti hala çok gerildiğimde kendimle kalınca elim ağzıma gidiyor ama dediğim gibi minik etleri koparıyorum ozmaan onuda bırakırsam harika olacak