Bebeğim uykuya dalamıyor. Mesela saat 22 de 25+25 dakika memeleri emdi. Uykuya dalamadı. Kucakta gezdirdik sakinleştirmeye çalıştık. Bir saat sonra 80 ml kendi sağdığım sütten verdik içti. Altı da temiz ama yine uykuya dalamıyor. Yatağa yatırdığımız an çığlık atıyor ve ağlıyor. Daha 22 günlüğüz. Babası sürekli kucağında gezdiriyor. Ben lohusa depresyonundayım ağlamasına hiç dayanamıyorum. O ağladıkça içim parçalanıyor. Sürekli tuvalete kaçıp ağlıyorum. Sürekli dua ediyorum. Ne yapmamız lazım hiç bilmiyorum çok çaresiz hissediyorum. Lütfen yardım edin.