bez markasını değiştirmeyi düşünüyorum sleepy kullanıyorum bi oldu zeytinyağı geçirdi ama o da nafile her bezden sonra hakiki zeytinyağ sürüyorum o bir kere sürmesem hemen azıyor bi ara kantaron yağı da kullandım son çara sudocrem sürdüm o da iyice sivilcemsi yaptı benek benek ne yapacağımı şaşırdım bunları üst üste yapmadım bu arada nolur yardım edin