DilekGunes başlarda öyleydi.5 ayı bitirdik sonraları olmadı ,şöyle ki bebeğim sürekli kusar,devamlı üst baş değiştiriyorum,bir sürü kıyafeti var ama bazen daha çamaşır asılıyken lazım oluyor kuruduysa alıp giydiriyorum. Vaktim hiç olmuyor da değil ama bu rutine alışıp artık yapmıyorum,kıyafeti uzun süre tutamıyorum ki üstünde,sonra diş kaşıntısı da çıktı ıslanıyor,hiç bir şey olmasa elini ağIna sokarken kolu islanıyor diye değiştiriyorum. Ütümü bile yenilemiştim bebek kıyafetleri ütüleyeceğim hızlı güzel ütü aldım ama dediğim gibi bir kaç ay sonra ütü işini bıraktım ben,yanlış yapmamışımdır umarım