Nilayy03 12.ayından beri Cansu Yılmaz’a gidiyoruz kendi doktorumuz dört çeliğe geçti yine onuda bırakmadım çünkü çok seviyorum çok bilgili bazı durumlarda hala gidip danışırım.. Ama Cansu hocada her soruya cevap veriyor telefonunuda verdi ayrıntılı muayene de ediyor 18.ay muayenemiz var mesela haftaya.. Yani ben ondan da memnunum..